قیمت خرید حوله حمام ، حوله استخر ، حوله دستی ، حوله تن پوش

قیمت خرید حوله حمام ، حوله استخر ، حوله دستی ، حوله تن پوش

علی رغم شما را هوله وسیله ای است که با آن دست رطوبت دست و صورت و بدن را پاک می کند. اما تنوع آن ممکن است برای داشتن شخصی مشخص باشد. ما در ادامه  انواع حوله را  به شما معرفی می کنیم. و امیدوارم که در  خرید حوله  به شما کمک می کند. تنهازه حوله ، به عنوان دیگری از کالاهای ضروری مصرف زندگی مورد نیاز هر کس دیگری است. افراد در هر شرایط سنی و بسته به نوع فعالیتی که دارند ، از انواع حوله استفاده می کنند. در همین راستا افراد هستند که جنس و نوع حوله برای آنها از خاصیت خاصی دارد. و همین تنوع نیازهای شخصی باعث شده است که در طول زمان انواع حوله با کاربری ها و جنس هایختلف تودر است.

حوله ارزان قیمت در کالای خواب سید خندان

خرید اینترنتی حوله

انواع حوله

کاربردهای حوله بسیار گسترده است و حوله ها از نظر کاربرد به انواع مختلفی تقسیم می شوند. از جمله این کاربردها می توان به حوله دست و صورت ، حوله استخری ، حوله حمامی ، حوله تن پوش ، حوله آشپزخانه حوله عروس و داماد، حوله آشپزخانه، حوله تن پوش یا حوله پالتویی، حوله استخری، حوله دست و صورت و حوله یکبار مصرف از پرکاربردترین انواع حوله می باشد که در ادامه به توضیح آن ها می پردازیم.

نکته :

قبل از اینکه در مورد انواع حوله توضیحاتی را به شما ارائه دهیم باید عنوان کنیم که فروشگاه کالای خواب سید خندان به عنوان نمایندگی فروش حوله پود ایران ، حوله برق لامع و همچنین فروش حوله های نارین ساپ در انواع مدل ها و طرح های مختلف و عرضه انواع حوله برندهای خارجی ترک و ایتالیایی و اسپانیایی و آمریکایی ، ارسال سفارش به سراسر کشور را برای شما مشتریان محترم انجام می دهد.

حوله دستی

حوله دست و صورت

ساده ترین و ابتدایی ترین نوع حوله که استفاده زیادی هم در طول روز دارد حوله دست و صورت است. این حوله به سبب ابعاد کوچک تر و راحتی استفاده بسیار مورد نظر اشخاص قرار میگیرد. حوله دستی به دلیل اینکه بیشتر با پوست دست و صورت در ارتباط است، باید جنس بسیار لطیفی داشته باشد. یکی از بهترین نوع حوله دستی برای خشک کردن دست و صورت، حوله های پنبه ای هستند.

حوله استخری

حوله های استخری نسبت به حوله دستی از ابعاد بزرگتری برخوردار هستند و همانطور که از اسمشان پیداست، برای استخر و استحمام مورد استفاده قرار میگیرند و به دلیل ابعاد کوچک تر و وزن کم تر نسبت به سایر حوله های بدن ، گزینه مناسب جهت استفاده در مسافرت نیز بشمار می روند. نمونه های هتلی یا سفید حوله استخری ، ساده ترین و مقرون به صرفه ترین نوع حوله استخری می باشد.

حوله حمام

حوله های حمامی بزرگترین سایز رو در بین حوله ها دارند و همین بزرگی باعث شده است که وزن بیشتری نسبت به حوله های استخری داشته باشند. اما مهترین ویژگی آن را می توان در توانایی بالای آن در جذب آب و رطوبت بدن عنوان کرد. که در کمترین زمان می توانند بدن را خشک نمایند. شکل مستطیلی آن باعث سهولت در استفاده آن شده است.این حوله ها نیز در انواع هتلی و لوکس و معمولی و در طرح و رنگ بندی های متفاوت بفروش می رسد.

حوله حمامی

حوله پالتویی

حوله پالتویی که حوله تن پوش نیز عنوان می شود نوع جدیدتر حوله های حمام است که می تواند کل بردن را در بر گیرد. راحتی در استفاده از این حوله ها باعث شده است که از محبوبیت خوبی در بین مردم برخودار شوند. حوله تن پوش با توجه به تنوع نیازهای افراد و برای شرایط سنی مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

حوله تن پوش

حوله تن پوش کودک و نوجوان با طرح های کارتونی از جمله رایج ترین حوله های تن پوش است که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این حوله ها به "حوله لباسی" نیز در میان مردم مشهور شده اند. حوله تن پوش(پالتویی) را به انگلیسی bathrobe می گویند که به معنی حوله حمام یا حوله پوشیدنی حمام است.

حوله پالتویی

حوله آشپزخانه

حوله های آشپزخانه را نمیتوان جزو دسته بندی انواع حوله بکار برد ، زیرا ابعاد آن در بیشتر مواقع همانند حوله های دستی می باشد. اما به جهت ایجاد تنوع در محصول این حوله ها با طراحی های متفاوت عروسکی و ... ، و در اشکال مختلف جهت نصب در دیوار آشپزخانه طراحی و تولید می شوند. به دلیل مصارف آشپزخانه، سایز کوچکی دارند. این حوله ها می توانند با ظاهر زیبایشان، بسیار در آشپزخانه مورد استفاده قرار بگیرند.

حوله عروس و داماد

سرویس حوله روس و داماد در واقع ترکیبی از حوله های دستی ، استخری و تن پوش به همراه دمپایی حوله ای است که به جهت داشتن طرح و رنگ یکسان و مشابه ، به صورت ست تولید می شوند. این نوع حوله ها که به حوله های روبدوشامبر معروف هستند، به صورت تکی(عروس یا داماد) نیز عرضه می شوند.

جهت مشاهده انواع ست حوله بروی لینک زیر کلیک کنید :

سرویس حوله عروس و داماد

سرویس حوله عروس و داماد

حوله یکبار مصرف

این حوله ها ساده ترین ، ارزان ترین نوع حوله ها هستند که بیشتر در هتل ها ، مسافرخانه ها و سالن های آرایشی و زیبایی مورد استفاده قرار می گیرند، دارای کیفیت پایینی است و به همین دلیل تنها برای یکبار استفاده تهیه می شوند.

در دنیای این کشور و با توجه به پیشرفت تکنولوژی اتفاق افتاده است ، جهت صرفه جویی در وقت ، خرید هان انتیر زر زری در این راستا ، فروشگاه اینترنتی کالای خواب سید خندان با تجویز بستر مناسب جهت ثبت سفارش و انواع روشهای پرداخت ، آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز در سراسر کشور می باشد.

شما می توانید از طریق لینک زیر ، انواع حوله مورد نظر خود را سفارش دهید.

حوله - قیمت و خرید انواع حوله حمام ، حوله استخر ، حوله دستی ، حوله پالتویی

 

 همچنین شما می توانید در مشاوره خصوصی در جنس و طرح حوله از طریق شماره زیر با ما تماس بگیرید.

02122864681

حوله تن پوش کودک

f:id:Kalaiekhab:20200925022238j:plain

خرید اینترنتی حوله